Avatar billede MSBuchwald Nybegynder
17. november 2013 - 11:07 Der er 4 kommentarer

GTX 670 Inno3D 2048 MB RAM

https://www.fcomputer.dk/hardware/grafikkort/inno3d/geforce-gtx-670-grafikkort-2gb.html

Er det et kort der er værd at investere i? Kan få det til en lidt billigere penge og ville i den forbindelse høre om det fungere fint til spil mm.? :D
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. november 2013 - 11:30 #1
Avatar billede MSBuchwald Nybegynder
17. november 2013 - 11:46 #2
Er ikke helt med på hvad jeg skal få ud af det link. Umiddelbart vil jeg mene, hvis jeg kigger inde på den side, at det ser ganske godt ud, men var nysgerrig om at høre om det ER et godt kort? Nogen der har prøvet det eller udfra specs kan se om det enden er et super kort, måske lover mere end det egentlig kan yde eller noget helt tredje måske?

Jeg syntes det er meget at gi for en enkelt del hardware, så vil nødigt købe katten i sækken. Så er denne gpu noget i andre kunne finde på at købe?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. november 2013 - 11:58 #3
Avatar billede MSBuchwald Nybegynder
17. november 2013 - 12:16 #4
Jep, den er jeg med på, så det er et fornuftigt nok kort at investere i? :D Jeg er normalt af den super kedelige type, der køber færdige løsninger når det kommer til computere, så hvad præcis de forskellige ting skal have af specs, er jeg ikke helt inde i. ;)