Avatar billede blackbird392 Nybegynder
15. november 2013 - 22:41 Der er 3 kommentarer

gamer bærbar kan ikke klare bf4 (beta) uden lag

Hej jeg har en gamer bærbar men det ser ikke ud til at den kan klare og spille battelfield 4 beta uden lag så jeg vil ikke købe spillet før jeg ved om den kan klare det nogen ting der måske kan hjælpe min bærbar lidt ekstra ram? støvfjerning?

her er oplysningerne om min bærbar intel core i7-3610QM 2.3 GHz 8 gb ram nvidia geforce 650 M 2 gb windows 7
Avatar billede imparatortr Nybegynder
15. november 2013 - 22:46 #1
minimum krav er 2,4 ghz og din grafikkort kunne være bedre. du vil sagtens kunne spille med laveste grafik indstillinger uden lag. har en bærbar med samme processor, 8gb ram, geforce gt630M 2gb og en ssd hdd. køre uden lag
Avatar billede blackbird392 Nybegynder
18. november 2013 - 18:49 #2
problemet er bare at den har en smule problemer med at køre bf3 og det laggede da jeg spillede bf4 beta jeg har tjekket strømindstillinger da jeg har hørt at det kan have noget at gøre med det men jeg køre på højeste indstillinger
Avatar billede imparatortr Nybegynder
18. november 2013 - 19:30 #3
Jeg vil ikke mene at det kan ha noget at gøre med din strømforsyning.  Jeg vil foreslå en ssd disk, kan forestille mig at din hdd er langsom til st læse filerne. Selvfølgelig vil du ikke kunne spille med beddte grafik,  Men burde kunne køre den på det laveste uden lag. Vil ikke tro ram vil hjælpe, og grafikkort kan du ikke skifte. Sådan er det med bærbar desværre. Ellers må du investere i en stationær :)