Avatar billede dkk Nybegynder
15. august 2001 - 14:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ØHH om biler

Ja jeg ved det, men hvad har biler og computer med hinanden at gør,,, jo, jeg har en mazda 323f årgang 1997,kan nogen hjælpe mig med at finde en link eller side her på nettet hvor jeg kan finder diagram over det elektriske kredsløbe,,hjælp
Avatar billede dar Nybegynder
15. august 2001 - 15:07 #1
Mon ikke det er så copyrighted og patenteret at det er strengt forbudt lægge det på nettet? Hvad ved jeg, men det var da en mulighed...!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2001 - 15:11 #2
Skal du ud og rode i sådan noget, kan du alligevel ikke undvære en værkstedshåndbog. Og vil man have sådan en, kan man absolut ikke komme uden om Haynes.

Check http://www.haynes.co.uk/

NanoQ
Avatar billede dkk Nybegynder
15. august 2001 - 15:18 #3
øhh jeg ved det, men jeg vil ikke giv 400 kr. for sådan en bog, fordi det eneste jeg ser på er elektriske diagrammer over den, jeg skal sættes central lås på den og derfor har jeg brug for oversigten,,
Avatar billede dkk Nybegynder
15. august 2001 - 15:20 #4
har hørt at alt er muligt på internet,,(*s*) :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2001 - 15:22 #5
Well... du er nødt til at købe en bog, for at få diagrammet. Det ER ikke tilladt at lægge noget sådant ud på nettet, med mindre man self. har aftale med Mazda. Men det tør jeg æde en hat på der ikke er :)

Det er dog ikke umuligt du kan få et diagram udleveret hos en Mazda forhander. Jeg skulle for noget tid siden montere opvarmede sæder i en Citroen Xantia. Jeg spurgte hos min lokale citroenpusher, og de gav mig en reference manual på et par hundrede sider kvit og frit.

NanoQ
Avatar billede tlaursen Nybegynder
15. august 2001 - 15:30 #6
Du kan jo prøve 323f klubben i danmark
http://www.323f.dk/index.htm

/Thorsten
Avatar billede dkk Nybegynder
16. august 2001 - 10:31 #7
tak nanoq det er en god ide, her får du pointene, Tlaursen har prøvet men får ikke nogen svar fra 323f klubben,,