Avatar billede sneboldlol Nybegynder
10. november 2013 - 21:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

call of duty ghost ram nok?

hej allesammen.

jeg har en pc som har 8gb ram og min. kravet på spillet her er 6gb ram. men jeg kan se at her hvor mit internet er åbent bruger den hele 3gb!. så tænker lidt om jeg så har nok ram.
I ved 6+3=9 når jeg kun har otte.

hvis det er et problem kan jeg så bruge usb ram og er det godt nok?

v.h. Philip
Avatar billede sonalias Seniormester
10. november 2013 - 22:39 #1
Jeg ville nok lukke nogle faneblade hvis din browser bruger 3GB ram (Du har nok ca 30 åbne?) Men ellers intet problem, husk dog også at Windows allokerer noget ram til sig selv, men worst case er bare at den vil begynde at benytte swap filen :)
Avatar billede chalde Seniormester
11. november 2013 - 07:55 #2
Den laver et tjek om du har min 6gb fysisk ram, ikke hvad der er ledigt (og derudover har flere sider kigget det lidt i sømmene og konkluderet, at det reelt ikke har behov for 6gb).
Avatar billede kalp Novice
11. november 2013 - 10:12 #3
Husk det er minimumskrav.. dvs. du kan ikke engang forvente en lækker oplevelse hvis du f.eks følger alle minimumskravene.

Det lyder som om du får et ram problem, men du kan prøve med en game booster.

Det virker for nogen, men for andre skaber det lag.
Det sidste tænker jeg er fordi man får lukket for ting man måske ikke helt burde:)
Avatar billede sneboldlol Nybegynder
11. november 2013 - 15:24 #4
hvad så med readyboost kunne det hjælpe lidt?
og er det godt nok?
Avatar billede chalde Seniormester
12. november 2013 - 08:32 #5
Med 8gb ram burde du ikke få problemer i forhold til denne del. Bare sørg for at lukke ned for ramslugende applikationer.
Avatar billede sneboldlol Nybegynder
12. november 2013 - 13:37 #6
okey mange tak for alle svarene :)
Avatar billede kalp Novice
13. november 2013 - 15:46 #7
Tjah du kan sagtens bruge sådan noget som readyboost også:)

Hvis du vælger gamebooster, så hold dig til at lade den lukke ned for diverse programmer og baggrunds processor.
Lad være med at bruge deres internet forbindelse optimeringshalløj.