Avatar billede stusser Nybegynder
09. november 2013 - 22:07 Der er 15 kommentarer

HJT-log fra svigerfars bærbare

Hej

Så har svigerfar haft tykke fingre. Vil gerne tjekke om jeg har fået fjernet det hele?

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:52:14, on 09-11-2013
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16514)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\PC HealthBoost\PCHealthBoost.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Windows\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Creative\Creative Media Lite\CTZDetec.exe
C:\Users\ole\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
C:\Users\ole\AppData\Local\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IELowutil.exe
C:\Program Files\HJTrenamed.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://start.mysearchdial.com/?f=1&a=irmsd103aw&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzutDtDtCzyyB0DyEyD0CyDyByEtC0B0FtAtN0D0Tzu0CyCyByEtN1L2XzutBtFtBtFzztFtCtByEyBtN1L1Czu1L1C1H1B1QtCtDtA1T2W&cr=1746163342&ir=
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Acer eDataSecurity Management - {5CBE3B7C-1E47-477e-A7DD-396DB0476E29} - C:\Windows\system32\eDStoolbar.dll
O3 - Toolbar: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTZDetec.exe] C:\Program Files\Creative\Creative Media Lite\CTZDetec.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\ole\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\RunOnce: [Shockwave Updater] C:\Windows\system32\Adobe\Shockwave 11\SwHelper_1150595.exe -Update -1150595 -"Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; GTB6; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618)" -"http://www.habbo.dk/shockwave_client"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\PROGRA~1\Skype\Phone\IEPlugin\SKYPEI~1.DLL (file missing)
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: CT Device Query service (CTDevice_Srv) - Creative Technology Ltd - C:\Program Files\Creative\Shared Files\CTDevSrv.exe
O23 - Service: eLock Service (eLockService) - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\eLock\Service\eLockServ.exe
O23 - Service: eNet Service - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\eNet\eNet Service.exe
O23 - Service: eRecovery Service (eRecoveryService) - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRecoveryService.exe
O23 - Service: eSettings Service (eSettingsService) - Unknown owner - C:\Acer\Empowering Technology\eSettings\Service\capuserv.exe
O23 - Service: Tjenesten Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - c:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: MobilityService - Unknown owner - C:\Acer\Mobility Center\MobilityService.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: ePower Service (WMIService) - acer - C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePowerSvc.exe
O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio.exe

--
End of file - 6852 bytes
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 08:13 #1
Vil anbefale denne fjernes.
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://start.mysearchdial.com/?f=1&a=irmsd103aw&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzutDtDtCzyyB0DyEyD0CyDyByEtC0B0FtAtN0D0Tzu0CyCyByEtN1L2XzutBtFtBtFzztFtCtByEyBtN1L1Czu1L1C1H1B1QtCtDtA1T2W&cr=1746163342&ir=
Hvis ikke i har det, så kør en tur med AdwClener:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
10. november 2013 - 09:15 #2
... du kører tilsyneladende både med
[Avast]
[MSE]
som sikkerhedsprogram ?

Ikke 'sundt' med to AKTIVE Sikkerhedsprogram samtidig ...
Avatar billede stusser Nybegynder
10. november 2013 - 10:19 #3
# AdwCleaner v3.011 - Report created 10/11/2013 at 09:50:02
# Updated 03/11/2013 by Xplode
# Operating System : Windows Vista (TM) Home Premium Service Pack 2 (32 bits)
# Username : ole - OLE-PC
# Running from : C:\Users\ole\Downloads\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\Ask
Folder Deleted : C:\Program Files\MyPC Backup
Folder Deleted : C:\Users\ole\AppData\LocalLow\Mysearchdial
Folder Deleted : C:\Users\ole\AppData\Roaming\Mysearchdial
Folder Deleted : C:\Users\ole\Documents\optimizer pro
Folder Deleted : C:\Users\ole\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\je5epjdj.default\Extensions\{AD9A41D2-9A49-4FA6-A79E-71A0785364C8}
File Deleted : C:\Program Files\Mozilla Firefox\.autoreg
File Deleted : C:\Users\ole\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\je5epjdj.default\searchplugins\Askcom.xml
File Deleted : C:\Users\ole\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\je5epjdj.default\searchplugins\askcomsearch.xml
File Deleted : C:\Users\ole\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\je5epjdj.default\searchplugins\Mysearchdial.xml
File Deleted : C:\Users\ole\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\je5epjdj.default\user.js

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKCU\Software\Google\Chrome\Extensions\pflphaooapbgpeakohlggbpidpppgdff
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\pflphaooapbgpeakohlggbpidpppgdff
[#] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1A413195-5C3B-4094-8C14-9BF8BEBA44F4}
[#] Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{34A3E565-21D7-4CB4-ADE3-3DCF6A6BE089}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\esrv.EXE
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\esrv.mysearchdialESrvc
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\esrv.mysearchdialESrvc.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ToolBand.EasyHideBtn
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ToolBand.EasyHideBtn.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ToolBand.SkypeIEHelper
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ToolBand.SkypeIEHelper.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{D616A4A2-7B38-4DBC-9093-6FE7A4A21B17}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{00000001-4FEF-40D3-B3FA-E0531B897F98}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{64697678-0000-0010-8000-00AA00389B71}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{937936AF-28CA-4973-B8AE-F250406149A2}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{00000000-6E41-4FD3-8538-502F5495E5FC}
Value Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser [{D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440}]
Key Deleted : HKCU\Software\InstallCore
Key Deleted : HKCU\Software\mysearchdial
Key Deleted : HKCU\Software\mysearchdial.com
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKCU\Software\Vittalia
Key Deleted : HKCU\Software\YahooPartnerToolbar
Key Deleted : HKCU\Software\AppDataLow\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{1146AC44-2F03-4431-B4FD-889BC837521F}
Key Deleted : HKLM\Software\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C}
Key Deleted : HKLM\Software\mysearchdial
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\{79A765E1-C399-405B-85AF-466F52E918B0}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\MyPC Backup

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v9.0.8112.16514

Setting Restored : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURls [Tabs]

-\\ Mozilla Firefox v3.0.19 (da)

[ File : C:\Users\ole\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\je5epjdj.default\prefs.js ]

Line Deleted : user_pref("browser.search.order.1", "Mysearchdial");
Line Deleted : user_pref("browser.search.selectedEngine", "Mysearchdial");
Line Deleted : user_pref("browser.startup.homepage", "hxxp://start.mysearchdial.com/?f=1&a=irmsd103aw&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzutDtDtCzyyB0DyEyD0CyDyByEtC0B0FtAtN0D0Tzu0CyCyByEtN1L2XzutBtFtBtFzztFtCtByEyBtN1L1Czu1L1C1H1B1Q[...]
Line Deleted : user_pref("extensions.enabledItems", "toolbar@ask.com:3.15.23.100013,danish@dictionaries.addons.mozilla.org:2.1.6,{CAFEEFAC-0016-0000-0012-ABCDEFFEDCBA}:6.0.12,{CAFEEFAC-0016-0000-0013-ABCDEFFEDCBA}:6[...]
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.aflt", "irmsd103aw");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.appId", "{CA5CAA63-B27C-4963-9BEC-CB16A36D56F8}");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.cd", "2XzuyEtN2Y1L1QzutDtDtCzyyB0DyEyD0CyDyByEtC0B0FtAtN0D0Tzu0CyCyByEtN1L2XzutBtFtBtFzztFtCtByEyBtN1L1Czu1L1C1H1B1QtCtDtA1T2W");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.cntry", "DK");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.cr", "1746163342");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.dfltLng", "");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.dfltSrch", true);
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.dnsErr", true);
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.excTlbr", false);
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.hdrMd5", "6615E193D2292E13422A220C1D15CD98");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.hmpg", true);
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.hmpgUrl", "hxxp://start.mysearchdial.com/?f=1&a=irmsd103aw&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzutDtDtCzyyB0DyEyD0CyDyByEtC0B0FtAtN0D0Tzu0CyCyByEtN1L2XzutBtFtBtFzztFtCtByEyBtN1L1Czu1L1[...]
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.id", "00197D45C5741BF3");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.instlDay", "16013");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.instlRef", "");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.lastVrsnTs", "1.8.21.012:5:48");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.newTabUrl", "hxxp://start.mysearchdial.com/?f=2&a=irmsd103aw&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzutDtDtCzyyB0DyEyD0CyDyByEtC0B0FtAtN0D0Tzu0CyCyByEtN1L2XzutBtFtBtFzztFtCtByEyBtN1L1Czu1[...]
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.pnu_base", "{\"newVrsn\":\"81\",\"lastVrsn\":\"81\",\"vrsnLoad\":\"\",\"showMsg\":\"false\",\"showSilent\":\"false\",\"msgTs\":0,\"lstMsgTs\":\"0\"}");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.prdct", "mysearchdial");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.prtnrId", "mysearchdial");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.sg", "none");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.srchPrvdr", "Mysearchdial");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.tlbrId", "base");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.tlbrSrchUrl", "hxxp://start.mysearchdial.com/?f=3&a=irmsd103aw&cd=2XzuyEtN2Y1L1QzutDtDtCzyyB0DyEyD0CyDyByEtC0B0FtAtN0D0Tzu0CyCyByEtN1L2XzutBtFtBtFzztFtCtByEyBtN1L1Cz[...]
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.vrsn", "1.8.21.0");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial.vrsni", "1.8.21.0");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial_i.hmpg", true);
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial_i.newTab", false);
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial_i.smplGrp", "none");
Line Deleted : user_pref("extensions.mysearchdial_i.vrsnTs", "1.8.21.012:5:48");

-\\ Google Chrome v

[ File : C:\Users\ole\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

Deleted : homepage
Deleted : icon_url
Deleted : search_url
Deleted : keyword
Deleted : urls_to_restore_on_startup

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [39033 octets] - [10/11/2013 09:48:39]
AdwCleaner[S0].txt - [7702 octets] - [10/11/2013 09:50:02]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [7762 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 10:50 #4
#2 Ja det er da rigtigt. Den ene bør deaktiveres og afinstalleres.
Personligt havde jeg fjernet MSE, men det er jo hvad man er til.
Mener selv Avast yder en bedre beskyttelse.
Hvordan kører pc ellers?
Får i irriterende sider der popper op på nettet og redirects osv?
Avatar billede stusser Nybegynder
10. november 2013 - 11:04 #5
Ok, jeg fjerner MSE, havde ikke tænkt over at de irriterede hinanden.
Den kører ret langsomt, men har også 6 år på bagen. Tror jeg har fået fjernet diverse pop ups og redirects...

Ellers noget på log?
Der ligger noget PC HealthBoost i Start-->Programmer, som jeg ikke kan fjerne. Har fjernet det meste med XL Delete, men den kan ikke tage det sidste...what to do?
10. november 2013 - 11:06 #6
10. november 2013 - 11:08 #7
Eksempelvis ->

* [Google Update]
* [Adobe ARM]

kan du disable her ...
Avatar billede stusser Nybegynder
10. november 2013 - 11:08 #8
CCleaner har vi og den har kørt
10. november 2013 - 11:19 #9
... det var specielt detaljen i #7 ovenfor  ;-)
Avatar billede stusser Nybegynder
10. november 2013 - 11:32 #10
google update og adobe arm er deaktiveret :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 11:45 #11
Hvis du går ind under værktøjer og vælger opstart i CCleaner kan du disable/aktivere startelementer der.
Jeg bruger primært Revo Uninstaller free til at fjerne programmer, samt en kørsel med CCleaner bagefter også.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 11:51 #12
Når du sletter med XL Delete skriver den så at den vil slette filer efter genstart af pc?
Personligt kender jeg ikke programmet da jeg bruger Eraser i stedet. Kan den ikke slette en fil fordi filen er i brug af andet program vil den forsøge at slette ved genstart af pc.
Bruger en ældre version her (5,5,8) som jeg synes har en bedre brugerflade:
http://eraser.heidi.ie/
Den jeg bruger:http://www.oldapps.com/eraser.php?old_eraser=2
Avatar billede stusser Nybegynder
10. november 2013 - 12:29 #13
Din version af Eraser er hentet og har forsøgt at fjerne PC HealthBooster, men den er der stadig i startmenuen.
Jeg må desværre forlade svigerfars computer nu,så I kan hver lægge et svar, så deler jeg point til jer.
Den virker langt bedre nu, end da jeg kom :-)
10. november 2013 - 12:42 #14
... tilsvarende i [Fejlsikker tilstand] ???
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2013 - 15:06 #15
#13 Den skriver så ikke den fjerner den ved næste genstart?
Prøv evt denne guide:
http://malwaretips.com/blogs/pc-healthboost-removal/