Avatar billede nqrlund Nybegynder
09. november 2013 - 20:14 Der er 4 kommentarer

Split skærm i 2

Hej..

Er der nogle der ved hvordan jeg kan splitte min skærm i 2. Hvis jeg f.eks. vil bruge den ene side af min skærm til word og den anden del til internet søgning. Jeg syns ikke det virker ret godt med bare at minimere vinduerne og trække ud i dem så de passer.

Det er windows 7 det drejer sig om

MVH Thomas
Avatar billede sird Nybegynder
09. november 2013 - 22:32 #1
Hej

hvis du trækker f.eks dit word-vindue ud i den ene side, så din markør rammer siden. så skulle det vindue gerne automatisk fylde en halv skærm.

og det samme i den anden side.
Avatar billede nqrlund Nybegynder
10. november 2013 - 10:55 #2
Tak det var lige det jeg ledte efter :D
Avatar billede sird Nybegynder
10. november 2013 - 11:25 #3
det var godt :)

så luk du tråden.

skriv et indlæg som et svar, og giv dig selv points.

-mvh sird
Avatar billede holmer Praktikant
05. januar 2020 - 20:48 #4
Nu er tråden rimelig gammel og jeg bruger win 10, men hvordan gør man, hvis man har 2 skærme og vil have 2 vinduer på en skærm og et 3. vindue på den anden skærm?