Avatar billede Baun92 Nybegynder
08. november 2013 - 20:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PS4

Hej eksperter.

Eftersom Nordisk Film ikke kan levere PlayStation 4 til tiden, overvejede jeg at forudbestille fra www.amazon.co.uk, som garanterer levering inden jul.

Vil egentlig bare gerne finde ud af, om der følger nogle restriktioner med ved sådan et køb. Er der nogle ting jeg misser ved at bestille fra udlandet, f.eks. sprog på maskinen, etc.

Hvis sproget på maskinen er det største problem, så gør det mig ikke noget, da jeg alligevel altid anvender engelsk på hvad som helst, fremfor dansk.

Hvad siger I? Regner I med, at der er andre restriktioner som evt. kunne hæmme oplevelsen. Vil naturligvis gerne have PS4 så hurtigt som muligt, men om det er værd at vente på den 'danske' udgave af maskinen, det ved jeg ikke.

100 point for brugbart svar.
Avatar billede Beach Mester
08. november 2013 - 20:51 #1
Et brugbart svar kunne være at det ikke er kutyme at have to helt ens spørgsmål åbne... Kan du ikke lukke det ene?

//B
Avatar billede Baun92 Nybegynder
08. november 2013 - 20:58 #2
Da der efterhånden er gået 24 timer uden svar i det andet spørgsmål syntes jeg, at det var nødvendigt at oprette et nyt. Men jo, kan da godt lukke det andet.
Avatar billede Beach Mester
08. november 2013 - 21:01 #3
Takker, det bliver noget bøvl for alle hvis det pludselig kommer svar i begge tråde samtidig. Så henvis Evt. til den nyeste tråd i den gamle. Så er du dækket godt ind:-)

//B
Avatar billede JHorsboel Nybegynder
08. november 2013 - 22:55 #4
Umiddelbart er der ikke nogen problemer med told, moms etc. da du bestiller den fra england (.co.uk).

Angående andre restriktioner skulle der ikke være region begræsning på PS4 (http://www.cinemablend.com/games/It-Official-PS4-Region-Free-Hulu-Netflix-Won-t-Require-PS-Plus-56632.html)

Angående sprog skulle du kunne skifte sprog som du lyster på konsollen (http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-4-General-Discussion/Changing-the-language-on-the-PS4-and-games/td-p/19989799)

Det eneste du skal være opmærksom på ved at købe elektronik fra england, er at de har nogle andre stik. Du kan derfor være nødt til at købe et andet stik. Power supply (den boks der plejer at sidde på strømkabler) er internt i PS4, så det er bare stikket du skal købe - hvis der ikke følger flere med som der ofte gør med elektronik.
Avatar billede Baun92 Nybegynder
09. november 2013 - 19:39 #5
Lyder sgu godt. Tror jeg bestiller PS4 fra amazon så, da den så ankommer hurtigere end de danske distributører kan love. Tak for det, smid lige et svar, så jeg kan give dig point.
Avatar billede JHorsboel Nybegynder
12. november 2013 - 18:34 #6
Svar.