Avatar billede Cedde Praktikant
08. november 2013 - 17:32 Der er 1 løsning

Opdatering af dato og søjle diagram.

Jeg har efterhånden fået en del hjælp til dette skema, men jeg synes selv lige der mangler den sidste finish.

Da skemaet er til ikke udpræget it-nørder skal det være så simpelt for dem som muligt, så der kun skal tastes mængder ind.

Og da dette skema skal bruges til projekter af forskellige antal måneder, vil jeg hører hvordan man kan lave det nemmest? Nolge måneder har 4 andre 5 uger.
Lige nu er det lavet så der er 52 uger, delt i alle 12 måneder. Men kan man lave det på en nemmere måde, end som jeg har gjort nu her?

Samtidig kan man under fanen projekt diagrammer og ressource diagrammer se hvordan projektet forløber med tiden.
Der er der en kolonne der hedder dags dato, og den ville hører om man kunne lave så den selv opdaterede efter hvilket dato man var ved, hvis man fra projektets start kunne give besked på hvilket dato det pågældende projekt er startet.

Det hele virker muligvis en smule uoverskuelig, men kom endelig med spørgsmål?

Fil ligger oploadet her: http://gupl.dk/703857/
Avatar billede Cedde Praktikant
09. november 2013 - 08:16 #1