Avatar billede Schjelde Nybegynder
03. november 2013 - 12:24 Der er 4 kommentarer

Maverick x2

Hej,

Jeg har på en eller anden måde fået hentet Maverick 2 gange, tror jeg. Mit spørgsmål er derfor, hvordan finder jeg ud af, om jeg har hentet det to gange, og hvordan fjerner jeg så den ene?

Tak på forhånd.

http://imageshack.us/photo/my-images/820/fkes.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/546/cagg.png/
Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. november 2013 - 18:33 #1
Der er sket nøjagtig det samme for mig.

Regner det for ikke for noget alvorligt, da det må være de samme filer, der er kørt ind igen. Og jeg mærker heller ikke det har sløvet min pc

Hvis du vil ændre det tror jeg du er nødt til at lave en clean install.

http://imacguide.dk/tips-og-tricks/den-komplette-guide-sadan-opdaterer-du-til-mavericks/
Avatar billede Schjelde Nybegynder
03. november 2013 - 18:52 #2
Nej for i teorien har man jo stadig blot hentet et "nyt" styresystem. Jeg ville blot gerne af med det ene, da det jo fylder godt 6 gb., og derfor fylder en del. :)
Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. november 2013 - 19:04 #3
Det undre dog at hvis jeg går i App Store står Mavererick ikke som installeret, men med en mulighed for at hente det.  Trykker jeg på hent, står der at det er installeret, men jeg ved fortsæt  vil få den fulde version.

Har fra et Mac-forum fået at vide at det er en fejl i App store og at jeg har den fulde version installeret nu
Avatar billede Schjelde Nybegynder
04. november 2013 - 08:36 #4
Men alligevel meget mærkeligt, at man ikke kan komme til at se hvilke der ligger på og eventuelt slette de styresystemer, som man ikke benytter mere.