Avatar billede froller123 Nybegynder
01. november 2013 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

afbetaling

hey leder efter en side jeg kan købe hardware på med afbetaling så længe det ikke er klarna da jeg har haft en dårlig tur med dem før
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. november 2013 - 22:05 #1
Var det ikke sundere, at tage en snak med din bank - renten vil med 99,9% sikkerhed være LANGT under hvad et financieringsrøveri kan tilbyde dig?
Avatar billede froller123 Nybegynder
01. november 2013 - 22:15 #2
fortrækker afbetaling så lad være med at nævne alt de der med at banken er bedre og sådan noget
Avatar billede repox Seniormester
01. november 2013 - 22:20 #3
Du ved godt at finansieringsselskaber vil have indsigt i din økonomi, inden de overvejer at låne penge til dig?

Men selvfølgelig, hvis du er ligeglad med at betale overpris i renter, så ved jeg proshop.dk samarbejder med et.
Avatar billede froller123 Nybegynder
01. november 2013 - 22:28 #4
som er klarna, vil ikke bruge klarna igen pga at jeg havde en faktura der som blev betalt hvorefter jeg får en ekstra regning dagen efter.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. november 2013 - 09:50 #5
Så er problemet ved ikke større, end at tage kontakt til ProShop og få dem til at bringe orden i sagerne. Der er da ingen kunder, der betaler to fakturaer på samme vare - uanset om de er financieret igennem afbetalingsrøveri eller ej.
Avatar billede JHorsboel Nybegynder
02. november 2013 - 10:22 #6
Elgiganten har rentefri afdragslån i samarbejde med ekspresbank:
http://www.elgiganten.dk/cms/s-5m.sGQVteKwAAAEuBZcJz00P/rentefrit
Avatar billede repox Seniormester
08. november 2013 - 13:55 #7
Har du fået svar på dit spørgsmål?
Avatar billede froller123 Nybegynder
08. november 2013 - 14:15 #8
sådan da, venter på en der vil have points
Avatar billede repox Seniormester
08. november 2013 - 14:21 #9
Du skal jo selv fortælle og angive hvem der skal have dem. Du har fået et svar fra mindst en bruger.