Avatar billede secherdaddy Nybegynder
01. november 2013 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aktive vinduer bliver konstant inaktive

Min Lenovo G550 (Win 7) er begyndt at opføre sig irriterende. Hvis jeg f.eks. har min browser eller Word åben og foretager mig noget aktivt deri, så bliver det automatisk inaktivt - hvert eneste minut eller i hvert fald meget, meget ofte. Så er jeg nødt til at klikke en enkelt gang i det åbne vindue/program for at gøre det aktivt igen og nu efter kun et par dage er det allerede drøn irriterende.

Problemet er opstået efter jeg bl.a. har opdateret min touchpad-driver. Førhen var der ingen problemer, men nu gør den nye driver det til et problem konstant (og jeg går ud fra det er den). Driveren fra Alps Pointing Device er den nyeste, men jeg har googlet mig lidt rundt og fundet andre med samme problem pga. driveren. De fik dog løsningsmuligheden at deaktivere eller fjerne den. Jeg bruger dog min mus til at bevæge markøren og så touchpad til at klikke med, så den løsning er ikke mulig for mig.

Skal jeg bare finde en gammel driver eller hvad kan jeg gøre? Og er det overhovedet sikkert, det er touchpad-driveren der er problemet (det er mit gæt)?

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2013 - 15:51 #1
hvis det kun er den driver, du har opdateret for nyligt - så lav en systemgendannelse til dagen før og test, om det bliver bedre.
Ellers kan du jo altid lægge den ind igen.
Avatar billede secherdaddy Nybegynder
15. januar 2014 - 10:46 #2
-