Avatar billede valsbol Seniormester
01. november 2013 - 09:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan overfører jeg en ISO fil til en DVD

Jeg har en ISO fil på min PC og vil gerne lave en DVD, som kan installere programmet. Men når jeg prøver at brænde en DVD bliver det kun en mage til. Det er lykkedes mig en gang, at lave en DVD, som kunne installere et program, men jeg ved ikke hvad jeg gjorde
Avatar billede cht22 Professor
01. november 2013 - 09:53 #1
Du kan bruge programmet MagicISO eller Ashampoo Burning Studio Free.
Avatar billede valsbol Seniormester
01. november 2013 - 10:38 #2
Tak for svaret. Jeg har nu hentet programmet. Der ligger en ISO fil på min desktop. Nu kommer mit næste spørgsmål. I Ashampoo er der menupunkt disc Image: Image Brennen, Image erzeugen, Image aus Projekt erzeugen, imagedatei einsehen.
På dansk: brænde image, fremstille image, frembringe et projekt af et image, se ind i emagefilen
Kan du hjælpe mig med, hvordan jeg kommer videre
Avatar billede valsbol Seniormester
01. november 2013 - 10:50 #3
JEg har fundet ud af det. Jeg har valgt brænde et image