Avatar billede Naturligt Nybegynder
30. oktober 2013 - 00:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stationær gamer pc -

Hvad er bedst når man skal købe en stationær GAMER pc..

At samle den selv? Eller købe en der er samlet på forhånd?

Den skal udelukkende bruges til masser af gaming :)!!  da jeg har en Mac til studiebrug..

Og kan i eventuelt hjælpe med forslag/links?

På forhånd tak for jeres tid :)
Avatar billede Gudik Nybegynder
30. oktober 2013 - 09:14 #1
Nu er det efterhånden et par år siden jeg mistede interessen for at spille computer, og har derfor ikke bygget en siden da.

Men dengang kunne det til hver en tid svare sig at bygge selv, du fik meget mere for dine penge på den måde.
Skal desværre ikke kunne sige om det stadig er tilfældet :-)
Avatar billede duaf Nybegynder
30. oktober 2013 - 10:56 #2
Byg selv !

og hvis du vil have nogle gode bud på en god gaming pc så kig her:
http://www.tomshardware.com/s/gaming+build/
eller
http://www.tomshardware.com/s/gaming+500+build/

det er et almindeligt ønske at bygge en gaming pc til 500$ eller 1000$ så der er mange forums der har forslag...

Tomshardware.com har hver måned opdateringer på builds :)

bare husk at priserne er lidt højere i DK...