Merge rækker
Hej.Jeg skal måske lige starte med at fortælle, at jeg reelt set ingen forstand har på Excel; men jeg har ved at låne lidt hist og her fået udarbejdet et regneark, som jeg anvender på mit arbejde.
Regnearket består at kolonnerne A-J og har følgende værdier:
A = CPR.nr
B = navn
C = Arbejdskode
D = Dato for opstart af indsats
E = Sidste dato for vurdering af indsats
F = Dato for næste opfølgning af indsats
G = Registrering af indsats
H = Kontaktoplysninger
I = Pris på indsatsen
J = Arbejdskode
Jeg ønsker hjælp til følgende:
1. Når jeg manuelt har udfyldt kolonne E kunne jeg godt tænke mig, at kolonne F automatisk rykkes 6 måneder frem, fra den dato som der er udfyldt i kolonne E.
2. I venstre side hedder hver ny linie hhv. 1,2,3, .....
Jeg kunne godt tænke mig, at jeg eks. kunne få linie 3,4 og 5 til blot at hedde 3, da der i nogle af registreringerne i skemaet er flere indsatser tilknyttet det samme navn.
Håber at det skrevne giver mening :)
Mvh.
Sirus