Avatar billede Applegreen Nybegynder
28. oktober 2013 - 13:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Titel på denne film

Okay, så jeg ville bare lige høre, om der er nogen der kunne give mig navnet på en amr. film, jeg har set her for noget tid siden..

Den handler om et ungt kærestepar, der får et barn sammen, og så kæmper de om forælderrettigheden og man følger faren, der vist "stjæler" barnet og politiet er efter ham .. Nogen bud ?
Avatar billede jokkejensen Novice
28. oktober 2013 - 13:19 #1
hvis du kan huske bare en af skuespillerne, er det "ret let" at finde dem på imdb.com
Avatar billede Blandy Praktikant
28. oktober 2013 - 13:29 #2
peters baby;)
Avatar billede Applegreen Nybegynder
28. oktober 2013 - 19:33 #3
haha, meget morsomt Blandy :-) .. Problemet er, at jeg umiddelbart kender nogen af skuespillerne, selvom jeg kan huske at jeg tænkte, at hende der spiller den unge mor havde jeg måske set i et eller andet disney channel show eller sådan noget.. Det eneste, jeg kan huske, er at jeg skrev ham der spiller farens navn op, og han hed noget med Christopher, hvis jeg husker rigtigt ..
Avatar billede JHorsboel Nybegynder
02. november 2013 - 11:04 #4
Prøv at tjek denne side, den kan være filmen er iblandt dem:
http://www.allmovie.com/characteristic/theme/custody-battles-d1379/hot-desc/
Avatar billede Applegreen Nybegynder
11. november 2013 - 09:10 #5
JHorsboel, you're the best!! Jeg tror jeg har fundet den nu, tak :-) - jeg tror det er den, der hedder "Me and Luke" / "A dad for christmas" :-) .. Blvier måske bare lidt svært at finde et sted jeg kan købe/se den, men altså .. XD