Avatar billede Nero666 Nybegynder
28. oktober 2013 - 10:10 Der er 2 kommentarer

Skærmbilledet bliver slugt i kanterne

Hej.

Ude i kanterne bliver skærmbilledet slugt. Vågnede op til det her i dag, og har ikke haft problemet før. Har prøvet at justere på skærm opløsningen, for så at sætte den tilbage på 1920*1080 som den skal være. Har genstartet, opdateret, og googlet efter et svar, men kan intet finde.

Ved ikke rigtigt noget om computere, så håber der er nogen som kan hjælpe mig. Har en Vision Xforce med en Iiyama ProLite E2773 27: http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=615339&menu=computer
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2013 - 16:39 #1
Velkommen til.
Systemgendanne til før problem opstod er det forsøgt?
Avatar billede Nero666 Nybegynder
28. oktober 2013 - 18:09 #2
Tak.

Prøvede lige at gendanne til 2 forskellige tidspunkter før problemet, men hjalp ikke, har stadig samme problem.