Avatar billede Zenotax Nybegynder
27. oktober 2013 - 11:05 Der er 2 kommentarer

OUTLOOK 2003

Jeg har fået en Outlook mail fra Kandu.

Fik en meddelelse som lyder:

Handlingen er blevet annulleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt administratoren.

Desværre - jeg er selv administrator på denne PC men ikke ved ikke hvad jeg skal stille op.

Kan I hjælpe mig ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. oktober 2013 - 11:21 #1
Hej.

  Jeg kan se, at der er en der fandt en brugbar løsning på samme problem i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/890353

Prøv engang om ikke det hjælper?

De bedste hilsner
27. oktober 2013 - 11:34 #2
Har du - måske uden du har bemærket det - installeret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---

Prøv at køre FIXIT
http://go.microsoft.com/?linkid=9726441
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester