Avatar billede MPT1996 Nybegynder
25. oktober 2013 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tastatur og skærm?

Hej.

Jeg står og har en bærbar, som jeg gamer meget på men er ved at være træt af at bruge bærbarens tastatur og skærm.
Jeg ved godt man kan købe en anden skærm og bruge, men kan man også få et tastatur man kan koble på også bare bruge bærbaren som en "stationær"?
Ved ikke om det kan lade sig gøre
Hvis i har et link til et tastatur hvor man kan koble det til ens bærbar, må i meget gerne ved hæfte det os:)
På forhånd mange tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
25. oktober 2013 - 20:37 #1
dels kan du bruge et alm usb-koblet tastatur, men også (det er så ikke til deciderede gamere) trådløse tastatur/mus sæt.
Logitech er stærke i det...
http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboards
Gamere plejer at ville have kablet/usb tastatur - det er vist noget med 1/100 sek i forskel...
Vælger du deres trådløse, så har logitech kun en dims i usb til at styre tastatur og mus - så du sparer en usb-port. (dem med unifying-modtager)
Avatar billede MPT1996 Nybegynder
26. oktober 2013 - 16:06 #2
http://www.dustinhome.dk/product/5010753546/gigabyte-force-k7-stealth-gaming-keyboard/

har fundet det her tastatur, ved i om det kan bruges på en bærbar ? :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2013 - 16:11 #3
det er med usb-tilslutning, så det virker.
Avatar billede MPT1996 Nybegynder
26. oktober 2013 - 16:20 #4
Okay tusind tak. Du har hjulpet mig meget så hvis du laver et svar, så vil jeg gerne acceptere det og få lukket spørgsmålet! :)
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2013 - 16:30 #5
bare luk selv