Avatar billede maxwell Nybegynder
25. oktober 2013 - 10:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lenovo T430s - intet billede ved tilslutning til TV

Hejsa

Jeg har en ny Lenovo T430s - Windows 7 pro 64bit - alle Windows updates samt System Update.

Hvis jeg tilslutter en projektor via VGA - viser fint et billede.
Tilslutter jeg et TV via VGA eller miniDisplayport kommer der ikke et billede på TVet - jeg kan se i Windows - at den ved at skærmen er der og den kan også finde den rigtige opløsning - men der bliver ikke sendt en billede igennem

Hvad er problemet? Jeg forvetner at det er en driver eller setting - men jeg kan bare ikke finde noget.. HJÆLP søges...
Avatar billede minimadsens Nybegynder
25. oktober 2013 - 11:02 #1
Hvis jeg skulle gætte ville jeg tro at det er måden TV'et er indstillet på. Det vil sige. Du skal nok prøve at se om der er andre kanaler den bruger når du prøver at forbinde.

Vi kan jo konstatere at din driver har det fint, eftersom at det virker med andre enheder, bortset fra TV'et.

Har du prøvet følgende:
At tilslutte en anden PC til TV'et.
At tilslutte computeren til et andet TV.

Udelukkende bare for at komme nærmere problemet.
Avatar billede maxwell Nybegynder
25. oktober 2013 - 11:08 #2
Jeg har prøvet md 3 forskellige TV - alle med problem.
Jeg har flere T430s - de laver alle problemet.

Hvis jeg spørg Lenovo - siger de at fordi det er "min egen Windows installation og ikke deres, kan de ikke hjælpe"

Men alle har været fuldt opdateret, så ved ikke lige om Lenovo installer noget som ikke ligger via System Update...
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. oktober 2013 - 13:47 #3
Mon ikke nærmere det har noget at gøre med at du skal clone eller udvide pc-skærmen, afhængigt af hvad du vil have, til den anden skærm (tv'et).
Avatar billede maxwell Nybegynder
25. oktober 2013 - 13:52 #4
Jeg prøver med Windows tast + P - det gør ingen forskeln om jeg vælger Duplicate eller Extend
Avatar billede minimadsens Nybegynder
30. oktober 2013 - 15:35 #5
Et sidste gæt ville være at tjekke computeren for Enheder der ikke er installeret korrekt, og se om der tilfældigvis skulle være en driver der ikke er kompatibel på alle maskinerne, eller's er jeg da godt nok på bar bund.
Avatar billede maxwell Nybegynder
26. februar 2014 - 16:19 #6
@ minimadsens kom med et svar så jeg kan lukke denne... jeg fandt aldrig en løsning og sagen er ikke aktuel mere
Avatar billede maxwell Nybegynder
11. marts 2014 - 14:52 #7
lukket - fandt aldrig en løsning....