Avatar billede mortensen Nybegynder
23. oktober 2013 - 18:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail - Slettede mail, kommer tilbage efter genstart

Windows 7 - 32 bit
IE 10
BullGuard Premium
CCleaner
MalwareBytes Anti-Malware
SUPERAntiSpyware

Udbyder: TDC 50/10 Mbit
- og jeg gemmer IKKE mine mail på TDCs server.

Når jeg sletter mail fra 'Indbakke' ryger de i 'Slettet post', som de skal.
Når dagen er omme 'Tømmer jeg mappen slettet post permanent'.
Alt ser fint ud. Alle mapper er tomme.
Slukker PC. Når jeg starter PC igen er mailene tilbage som (u)læst enten i 'slettet post' eller i 'indbakke'

Meget belastende at se alle mail igennem engang mere, men har haft forskellige problemer de sidste 6 måneder. F.x; Kan ikke sende/modtage/slette/åbne mail (en ukendt fejl er opstået). Men nu er problemet altså kogt ind til at de slettet post kommer tilbage.

Programmet er repareret/slettet og geninstalleret men den vil ikke glemme mine gamle/slettede mails.

Microsoft yder ikke support på Windows Live Essential, og TDC sir at de ikke kan se nogle problemer.
Jeg syntes jeg har gennemtrawlet Google og div fora.

Er det ikke en dygtig person der har nogle bud ?
Avatar billede johnnylassen Seniormester
23. oktober 2013 - 20:05 #1
Hej...
Igennem mit arbejde kommer jeg rundt til kunder med mange underlige problemer.
Når jeg har "sloges" med Windows mail eller Outlook Express har jeg nogle gange haft held med at løse problemer ved at slette kontoen helt og så sætte den op igen. Måske det var værd at prøve?
Avatar billede mortensen Nybegynder
23. oktober 2013 - 20:51 #2
Hej johnnylassen
For en måneds tid siden bestod min konto af både mails i indbakke og i slettet post af mange mails som hverken kunne åbnes, slettes eller flyttes. Jeg flyttede de vigtige mail som kunne åbnes til en ny mappe under 'Lagermapper' og fjernede den originale konto ved at højre klikke på den.
Oprettede en ny alias konto som fungerede fint (af en eller anden grund kom der mail i min alias mappe som var adresseret til den oprindelige konto - men det er måske meningen med alias ?)
Har oprettet den oprindelige konto igen og det gik også fint, indtil den blev overfyldt. Skyndte mig at slette mails, men mange af dem kommer tilbage efter genstart.
Jeg har ingen mails liggende på min webmail (TDC)
Gav det nogen mening ?
Avatar billede mortensen Nybegynder
24. oktober 2013 - 02:25 #3
TDC har et mailsupportprogram, som har været nede i flere måneder.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349
Men det er tilsyneladende kommet op at køre igen.
Jeg stiller lige mit spørgsmål i bero, og ser om jeg for skidtet til at virke.
Vender tilbage i morgen.
Avatar billede mortensen Nybegynder
22. november 2013 - 00:30 #4
Lukker. Problemet er ikke løst, men forsøger mig nu med ThunderBird, og ser hvordan det går. Go' weekend alle.