Avatar billede JBR-1 Nybegynder
23. oktober 2013 - 17:03 Der er 1 kommentar

Brevfletning i word - nybegynder spørgsmål

Jeg forsøger mig med brevfletning i Word hvor jeg anvender data fra Excel fil.

Når jeg får sat skabelonen op ser det hele rigtig fint ud, men jeg få den fejl, at ved hvert sideskift kommer der kun én ny modtager på.

Det vil sige at de samme linjer fra Excel arket medtages mange gange.

Er der nogen som har en løsning på dette problem?
Avatar billede Hardball21 Nybegynder
23. oktober 2013 - 21:00 #1
Med een på hver side som en fejl, går jeg ud fra du vil lave etiketter?

Når du har lavet dit design skal du huske at trykke på "Opdater etikeeter" på "Forsendendelser" fanen