Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
19. oktober 2013 - 12:19 Der er 2 kommentarer

Problemer med at oprette forbindelse til eksterne skærme

Har igennem et stykke tid oplevet at min pc har svært ved at oprette ordenlig
forbindelse til en ekstern skærm gennem både HDMI og VGA stikket.. det vil ikke vise
hele billedet som om noget er skåret af.. Har prøvet at sætte skærmopløsningen ned
for at se om hele billedet kunne være der uden held.. Har også prøvet at opgradere
grafikdrivere også uden held. Problemet er ikke kun på min skærm derhjemme men
også på samtlige andre skærme og tv'er .....

Håber I måske kan hjælpe mig (:
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
19. oktober 2013 - 12:20 #1
HW:

Asus N56VM
OS: win 7- 64 bit
Skærm: panasonic fladskærm
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
19. oktober 2013 - 12:42 #2
en anden oplysning er også:

Når der tilsluttes til skærm via VGA viser skærmen fint hele skrivebordet med hele billedet. Efter et par sekunder går tv'et så i sort hvorefter der ikke sker mere..

Når der tilsluttes HDMI vises skrivesbordet også fint dog er hele billedet ikke med...