Avatar billede MissEmpire76 Nybegynder
15. oktober 2013 - 19:46 Der er 7 kommentarer

Fingerscaning

1. Jeg har arvet en computer jeg nu ik kan få adgang, fordi den er låst med fingerscanner....hvordan får jeg det slået fra.....???

2. Jeg er ved en fejl kommet til at fjerne samtlige brugerkonti på en anden computer, hvordan får jeg adgang til den computer igen, nu når jeg ik kan vælge bruger når jeg skal logge ind?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. oktober 2013 - 21:02 #1
1. Hvilken PC handler det om?

2. Boot PC'en på en "password recovery CD" som f.eks. http://www.hiren.info/pages/bootcd og reset password for Administrator.
15. oktober 2013 - 22:00 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede MissEmpire76 Nybegynder
16. oktober 2013 - 20:47 #3
Computeren med fingertouch hedder Lenovo.

OG du er nødt til at være mere specifik, fordi jeg er ik helt ferm til bærbare computere, så er nødt til at vide lige nøjagtigt hvad jeg skal gøre
Avatar billede MissEmpire76 Nybegynder
16. oktober 2013 - 20:47 #4
Og kan ik se hvilket styresystem der er på den, da mærket er slidt af
16. oktober 2013 - 21:54 #5
Ref #4: Du bør da kunne se noget Microsoft Logo 'halløj' på skærmen FØR login ...
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2013 - 12:46 #6
Kan du overhoved ikke komme ind på din Lenovo, hvor langt kommer du når du trykker på On/Off knappen.
Avatar billede MissEmpire76 Nybegynder
19. oktober 2013 - 10:09 #7
til on/off knap, så bipper den....får ik engang billede på skærm gg