Avatar billede qqpp Nybegynder
15. oktober 2013 - 19:25 Der er 1 løsning

Apple ID problemer

Jeg har for lang tid siden lavet et apple id, som jeg ikke kan komme ind på mere. Har gentagne gange forsøgt at nulstille password, men får hver gang jeg forsøger at logge ind at vide at det er det forkerte password.
Hvad gør man så? Er min email død i forhold til alt der hedder apple? eller har jeg en mulighed for at slette den gamle konto og lave en ny eller er der en måde at komme ind på? JEg har forsøgt at finde en løsning via Apples egne sider men bliver sendt i ring uden at få hjælp.
Avatar billede qqpp Nybegynder
02. november 2013 - 17:29 #1
lukker her