Avatar billede MadsSondrup Nybegynder
13. oktober 2013 - 16:50 Der er 6 kommentarer

Er denne pc egnet til gaming?

Er der nogle der ved om denne pc, er egnet til gaming? http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1180653/Packard-Bell-IMEDIA-S2380.html

- Venter kommentarer/ eller hvad I forslår i samme prisleje.
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
13. oktober 2013 - 18:53 #1
Kan du fortælle hvilke spil du ville spille?
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
13. oktober 2013 - 18:54 #2
Men ja den kan køre de fleste spil
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2013 - 19:20 #3
NEJ! lad være med at købe den. køb hellere http://topdata.dk/product.asp?product=9433 og vil anbefale at opgradere CPU'en til en amd 8320 8 core. Husk styresystem
Avatar billede MadsSondrup Nybegynder
13. oktober 2013 - 21:24 #4
Jeg spiller League of Legends. Men kan også godt finde på at spille noget Bf3 til tider med højeste grafik
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2013 - 10:28 #5
Mit bedste bud til 4500kr er den fra topdata. Dens grafikkort er dobbelt eller tre gange så hurtigt og processoren er også en del hurtigere specielt 8 core 8320
Avatar billede Gallz Nybegynder
14. oktober 2013 - 13:53 #6
Jeg hade holdt mig væk, dedikeret videohukommelse er ikke godt, Den har ikke en SSD disk, hvilket er det som kan gøre din PC hurtigere, som intet andet kan.

Der står ikke noget om hvilken ram der sidder i den, 12GB ram er over kill til normal brug. Windows 8 er heller ikke noget at råbe hurra for.

mvh