Cisco/Linksys EA4500
Jeg har købt en EA4500 efter at have læst flere gode anmeldelser.Jeg er IKKE tilfreds!
Der er konstant udfald. Det vil sige, at signalet forsvinder kortvarigt. Det kan ske 10-15 gange i timen, at signalet forsvinder, men er oppe igen kort tid efter. Det er et stort problem for mig, da jeg bruger routeren til både Sonos, hjemmearbejde (Citrix), streamning og alm. netbrug naturligvis.
Signalet fra udbyderen (Stofa) er der ikke noget i vejen med, for det trådløse signal fra modemets trådløse router er oppe på de tidspunkter, hvor Cisco/Linksys routeren er nede.
Så tænker I formentlig: Hvorfor bruger tossen så ikke bare det trådløse signal fra Stofa-modemet? Svaret er, at det gør jeg ikke, da Sonos ikke understøtter Stofamodemet.
Jeg har opdateret firmware.
Modemet og routeren står ved siden af hinanden, så det er ikke et spørgsmål om rækkevidde.
Er der nogen, der har et bud på, hvad problemet er?
Det skal siges, at jeg endnu ikke har kontaktet forhandleren eller Cisco/Linksys.
Mvh. cellini/Jens