Avatar billede Sam74 Nybegynder
08. oktober 2013 - 20:43 Der er 2 kommentarer

Google chrome Version 30.0.1599.69 m

Hej

Efter jeg har opgraderet chrome til den nyste Version 30.0.1599.69 m ,så fik jeg problem med vores hjemme side hvor alle i vores arbejdsplads gemmer deres dokumenter og folder . Det virker sådan at alle dokumenter bliver listet og når man trykke på dokument title så viser der preview (pdf) af dokumentet . Der findes også en åben knap hvor man kan open dokumentet og så får man flere muligheder ( download,send,coopy osv ) . I principle når man åbner dokumentet så åbner et preview og dykker flere knapper op . problemet nu at jeg kan stadigvæk preview når jeg trykker på dokumen title ( preview via adobe reader ) men når jeg åbner for dokument så kommer ikke preview ? den virker kun når jeg skifter fra et dokument til andet og så tilbage til den første så viser preview ? Er der nogen der kan hjælpe mig ?Jeg har opgievet fejlfinding i det problem .

Mvh
Sam
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2013 - 22:12 #1
Avatar billede Sam74 Nybegynder
09. oktober 2013 - 11:08 #2
Hej Pixxel

Tak for dit svar !

Jeg har testet og det var ikke nogen gammel chrome udgave desværre .