Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 16:34 Der er 14 kommentarer

Opad pladsmangel

Hej jeg har prmoblemer med at jeg ikke har ret meget plads på min ipad. Det er en 32 gb

Har ikke en eneste film og ingen musik eller billerede. Nok 10 spil til datteren . Ialt under 5 gb. Og alligevel skiver den at jeg har 27 gb i brug

Hvad er det så der fylder. .?
Avatar billede Blueeyez Mester
04. oktober 2013 - 17:44 #1
Tror du ikke det er 27 gb ledig plads? :)
Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 18:17 #2
Nej desværre. 26 gb brugt. 1.9 gb tilgængelig. Har søgt og søgt på nettet men kan ikke finde andre der har haft samme problem

Ln
Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 18:19 #3
Tror jeg efterhånden er nødt til at gøre brug af garantien

Ln
Avatar billede Blueeyez Mester
04. oktober 2013 - 18:24 #4
Prøvet at nulstille den?
Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 18:27 #5
Ok hvordan gør man det?
Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 18:28 #6
Skal vores datter så starte forfra på de spil hvor hun har optjent point osv og skal de så købes igen
Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 18:30 #7
Og risikerer jeg ikke at det samme bare sker igen
Avatar billede Blueeyez Mester
04. oktober 2013 - 18:38 #8
Har du set om der ikke er billeder/videoer der fylder på den?

En nulstilling sletter alt.

Der findes et program til windows der hedder itools -> http://www.itools.cn/en_index.htm

Du skal dog have itunes på computeren os, men dette program kan lave nem backup af alt på ipaden og måske os vise hvad pladsen bruges på.
Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 20:06 #9
Har ingen billeder eller videoer.
Avatar billede spoi Nybegynder
04. oktober 2013 - 20:13 #10
Og heller ikke musik.
Avatar billede Blueeyez Mester
04. oktober 2013 - 20:34 #11
Jeg vil meget gerne tilbyde at se på det over teamviewer hvis det er okay med dig?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2013 - 20:34 #12
hvis du har itunes på en pc, og kobler ipad på pc via usb-stikket, så kan du lave en backup fra ipad til pc.
Derefter kan du via indstillinger / generelt på ipad finde 'nulstil'. Efter dette kan du logge på igen med din apple-id, og koble den til din pc igen, og så hente hele opsætningen fra før via itunes.
Avatar billede spoi Nybegynder
05. oktober 2013 - 07:38 #13
Vi tror vi prøver det med at nulstille. Vi har prøvet at hente nogle film. Men det lykkedes ikke pga pladsmangel. Måske de hænger et eller andet sted og tager plads men ikke kan ses. Men er helt grøn så spørger nok mange gange.

Men vi vil se om vi kan lave en backup af de spil hvor vores datter er kommet langt
Det bliver nok først i aften vi får tid igen
Ln
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2013 - 08:26 #14
Jeg vil opfordre jer på det kraftigste til at bruge itools til dette og ikke itunes i såfald.

Har tit oplevet fejl i backups der er lavet af itunes!