Avatar billede Ancal Nybegynder
02. oktober 2013 - 15:56 Der er 3 kommentarer

Synology DS1512+ streaming problem

Hej

Lad mig først sige, at jeg er helt grøn NAS fronten

Jeg har en Synology DS1512+ efter jeg har opgraderet fra DSM 3.0 til 4.3 er det ikke længere muligt a streame direkte til ipad eller min android (SGS3)telefon uden at det hakker meget.

Er der nogen der har været ude for noget ligende, eller har en ide til hvad der kan være galt. Jeg har prøvet at google problemet men kan ikke finde svar.
Avatar billede chalde Seniormester
03. oktober 2013 - 07:34 #1
Hvad streamer du? Og gennem hvad?
Musik, video? UPNP, DS Video, andet?
Avatar billede Ancal Nybegynder
03. oktober 2013 - 18:43 #2
Jeg streamer video. Jeg har prøvet både med DS video og VLC for ipad(UPNP). på mobilen har jeg prøvet DS video og bubbleUPNP. Jeg har også prøvet med DS file. Alle med samme resultat.

Jeg sidder på et netværk, jeg ikke har administrator rettigheder til, bestående af en zyxel USG50 ruter og 3COM AP9552 dual band 802.11n access points.

I dag har jeg opdaget en en anden finurlighed, hvis jeg står på samme etage som AP så er der ingen problemer, men går jeg en etage ned og stiller mig lige under hvor AP sidder så går der kort tid så begynder det at hakke.

Det jeg ikke kan forstå er, at det har virket inden opdateringen.
Avatar billede Ancal Nybegynder
07. februar 2014 - 15:38 #3
Jeg Har fået løst problemet ved at genstarte hele systemet.