Avatar billede kbonline Nybegynder
14. august 2001 - 23:55 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

partner søges - DU skal lave det meste

partner søges:
jeg har længe tænkt at få lavet en side i stil med:
http://www.e-domain.dk/

MEN den skal være GRATIS for brugeren/sælgeren, jeg har domænenavnet og hotellet som understøtter ASP.

jeg har tænk mig at det skal være på adressen :

www.dk-service.dk
eller
www.dk-hosting.dk

eller har du en bedre ide?

jeg mangler tiden/ekspertisen til at lave og opdatere siden.
Muligvis kan der laves en form for betaling for salg af et domæne (solgt eller gratis) dette kan være 10% af salgsprisen, dette skal så være vores indtjeningsmulighed.

kan du og vil du være med, så send mig en email eller henvis til noget af dit tidligere arbejde her.

kristian@kbonline.dk

Avatar billede keysersoze Guru
15. august 2001 - 00:18 #1
*lol* - tror du også på nisser?
Avatar billede kbonline Nybegynder
15. august 2001 - 00:26 #2
hvad mener du med TROR PÅ ? jeg ved at de findes.
Avatar billede dna Nybegynder
15. august 2001 - 00:41 #3
fandme griner... altså du syntes lige du har fået en fed idé, men du fatter ikke at lave siden, så du forventer at nogen gider lave den til dig.. så du hurtigt kan tjene nogle penge...

Sats hellere på at finde nogle nisser ??
Avatar billede nexoz Nybegynder
15. august 2001 - 00:54 #4
ja det er et eller andet galt.
Du får ideen. Eller... du napper ideen fra e-domain, vil have en til at lave og vedligeholde siden, og stadig score penge på det?
Sig til hvis du finder en... så har jeg sikkert også en masse jeg kan finde på til personen.
Avatar billede nexoz Nybegynder
15. august 2001 - 10:41 #5
Desuden er mange nok kraftig modstander af den slags som foregår på e-domain. Jeg er i hvert fald.
Avatar billede dna Nybegynder
15. august 2001 - 12:08 #6
Det samme er jeg.. hader at folk køber et domænenavn til ca. 200,- og forsøger at sælge det til 300.000 !! Virker jo åndsvagt !!

dna
Avatar billede ? Nybegynder
15. august 2001 - 12:11 #7
Findes nisser ikke??!!!

FUCK MIT LIV ER ØDELAGT!!!
Avatar billede omaly Nybegynder
15. august 2001 - 15:18 #8
lol
Avatar billede webrunner Nybegynder
15. august 2001 - 18:20 #9
Det er tydeligt de bare har købt en håndfuld domæne navne, for der efter at sælge dem.
wapkfx.dk: 1.000.000,-....mon de har tabt hovedet?

De har bare købt hvad de nu kunne komme på med wap. Håber de kommer til at sidde med lortet de næste 100 år.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. august 2001 - 18:22 #10
wht 1000000!!!... det højeste jeg så var 350.000 og jeg var ved at få et hjertetlfælde!!!... nu sker det.. jeg skal væk fra denne usle jord!..LOL... 1000000!!!.. fårk det er meget!

/MN
Avatar billede trixx Nybegynder
15. august 2001 - 18:43 #11
photoshopping.com 1.800.000 kr.
Avatar billede dna Nybegynder
15. august 2001 - 19:09 #12
hvad er det nu at sex.com er vurderet til?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. august 2001 - 19:14 #13
hvad mon kun-i-numsen.com kan være værd ;-)
Avatar billede nexoz Nybegynder
15. august 2001 - 22:09 #14
Er der ikke noget med, at hvis man ejer en forretning, så har man faktisk ret til domænenavnet som svare til firmanavnet?
Avatar billede dna Nybegynder
15. august 2001 - 23:02 #15
øøhh.. jo, noget med at man skal kunne bevise at den har eksisteret før den anden købte domænet.. eller noget...

dna
Avatar billede kbonline Nybegynder
15. august 2001 - 23:24 #16
kan ikke lade være med at spørge -dna- :
ejer du da en forretning der hedder
kun-i-numsen
spøg til side , jeg ønsker at lave en side med troværdige og sansynelige priser, som alle der ved en fejl eller pga for mange indkøbte navne kan sælge deres overskydende navne.
Vigtigst af alt, det skal være gratis (indtil de er solgt)
er der virkelig ikke nogen af jer som er \"kommet\" til at købe mere end 1 domænenavn?
og hvis man kan sælge med en fortjeneste, skulle man da være en skarn hvis man ikke gjorde det (det er bare min mening, men jeg er altså også jyde)
Avatar billede nexoz Nybegynder
15. august 2001 - 23:29 #17
Ehm... hvis man skal sælge et domæne til overpris, så skal man jo have en der gider give overpris. Var det mig personligt fandt jeg sku et andet.
Avatar billede dna Nybegynder
16. august 2001 - 00:32 #18
Jo.. jeg har da nogle domæner liggende...
Avatar billede jacobve Nybegynder
16. august 2001 - 15:29 #19
hehe... jeg spiller lidt counter-strike med nogle venner.

vi kaldes brown-noze og har domænet

http://www.numsehul.dk

men det er nok desværre ikke så meget værd :-)