Avatar billede Zaptores Nybegynder
30. september 2013 - 20:04 Der er 2 kommentarer

Alt køre i slowmotion.

Hejsa.

Jeg har et problem med min pc, som jeg ikke kan løse, og derfor søger efter hjælp. I går spillede jeg som altid, og lyttede til noget fedt musik på min pc, men så efter jeg kom tilbage fra toilettet, så er min pc begyndt at køre i ''slowmotion'', det vil sige, at når jeg høre musik på youtube, eller prøver at åbne dokumenter på skrivebordet, ja alt, så lagger det, og køre ligesom i en slags slowmotion, og jeg har ingen ide om hvorfor, det har den nemlig aldrig nogensinde gjort før. Alle updates fra Windows er indstalleret, og alle drivers, og alt det der, så¨er på bar bund.
Skriver lige info om pc.

Styresystemt: Windows 7 ultimate.

Processor: Intel(R)(TM)2 Quad CPU Q6600 2,40

RAM: 3,00 GB

Systemtype 32-bit

Skærmkort: NVIDIA Geforce GT 630

Lydkort: (NVIDIA High Definition Audio x4.] [Realtek High Definition Audio]

Netværkskort: Foxconn 802.11 a/b/g/n Wireless System Adaptor.
              Intel(R) 82566DC-2 Gigabit Network Connection.
Kort til Microsoft- miniport til virtuel trådløs kommunikation.

Hvis jeg har glemt, at skrive noget info om min pc, så gør mig venligst opmærksom på det.

Håber der er nogen, som kan hjælpe mig med mit problem.

Hilsen Casper.
Avatar billede richardjensen Seniormester
30. september 2013 - 20:56 #1
Er du sikker på,at ingen dele er for varme. - er blæsere og køleplader fri for støv/lommeuld ?
Avatar billede Zaptores Nybegynder
30. september 2013 - 21:28 #2
Har næsten for nyligt, renset den, og det er en Stationær, så hvis den bliver for varm, er det første gang den er blevet det i 2 år.