Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
30. september 2013 - 16:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Omnipage 18 proff

Er der nogen der kender programmet Omnipage  proffesionel.18
Jeg kører med Windows 7

Jeg har erhvervet programmet for primært  at kunne redigere, ændre og opsætte tekster  i scannede PDF filer for at implementere mine notater i den eksisterende tekst. (så det ser pænt ud når dokumentet skal præsenteres)

1. Der begyndes med at markere at det drejer sig om  "PDF eller scannet dokument
    til MS Word"

2. Herefter loades den PDF fil der skal bearbejdes

3. Det går fint med at få PDF filerne lagt ind i programmet og få dem scannet til/med
    "on-the-fly Zoning" hvorefter de bliver lagt over til tekst redigering.

2. Det går også fint med at redigere i teksten
MEN
3. Herefter hører den videre forarbejdning af dokumentet desværre op.
a. Jeg kan ikke gemme den redigerede fil.
    Jeg kan heller ikke udskrive den redigerede fil.
    Det der bliver udskrevet eller gemt er det uredigerede dokument og det kan jeg
    jo ikke bruge til noget.

Et bud på hvad jeg gør galt
Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
13. december 2013 - 16:43 #1
Lukker spørgsmålet, da jeg ikke har fået nogen svar
Avatar billede 7-9-13 Nybegynder
01. februar 2014 - 18:25 #2
Lukker spørgsmålet med et svar, da jeg ikke har fået nogen løsning