Avatar billede qwas999 Nybegynder
30. september 2013 - 11:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Switch til fiberboksen

Sup Eksperter

Jeg sider hjemme med ustabilt lorte Waoo! netværk.
Jeg sidder med en fiberboks der sender trådløst netværk, men det føles ikke særligt optimalt at side og game online i.
Mit spørgsmål er:
Er jeg i stand til at tilslutte en switch til fiberboksen, for at kunne bruge switchen til at tilslutte lan-cabler til vores computere for at få bedre connection i internettet og gaming? Eller er switch kun for lan connection mellem computere.

Hvis man kan. Er man så stadig istand til at bruge det trådløse del fra fiberboksen sammentidig?

>>> Tak :-) <<<
Avatar billede Blueeyez Mester
30. september 2013 - 11:51 #1
Sæt kabel fra fiberboks til computeren? Du kan købe en router der kan håndtere det trådløse.. De løsninger udbydere tilbyder er elendige og har altid været det...

Ring til din udbyder de kan vurdere hvad der er muligt med deres udstyr ;)
Avatar billede qwas999 Nybegynder
03. oktober 2013 - 00:19 #2
Lyder som en god ide, kunne være at jeg gør det istedet for en switch, men det finder jeg ud af de næste par dage :P
Men jeg har fundet ud af svaret på mit stillet spørgsmål.
Svaret er JA til alle de spørgsmål jeg har stillet :)