Avatar billede oppes Seniormester
30. september 2013 - 00:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nas

kan man købe en nas som man kan gemme fim fra tv og se den senere i en anden tv som er tilsluttet netværket eller med mobilen?
hvis muligt ! hvad er det for en nas og hvad det koster og for meget plads er der+
Avatar billede DonSkoD Juniormester
30. september 2013 - 11:12 #1
http://www.proshop.dk/Netvaerksharddisk-NAS-server/QNAP-TS-212-Turbo-NAS-2246944.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

(Adskellige QNAP NAS)

Du skal dog have 2x harddiske, og opsætningen er ikke helt nem.
Det kommer også an på hvordan du modtager dit TV-signal.

Jeg er lidt uklar på om DVB-C understøttes (muligvis af add-on "DVBLink Server"), men så kræver det nok også at du køber et par addons hos DVBLink.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
30. september 2013 - 11:16 #2
Du skal selvfølgelig også købe en usb tv-tuner
Avatar billede oppes Seniormester
17. oktober 2013 - 22:45 #3
jeg modtager :
1) TDC home trio plus, og
2) viasat med parabol

USB tv tuner? hvad koster sådan en?