Avatar billede hologram Nybegynder
14. august 2001 - 23:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Probe-software til Asus A7V266

Heya!

Jeg har et lille problem med min Probe-sw til Windows.
Motherboard temperatur er 0 grader,
CPU-fan kører med 0 RPM og
5 volt kører 0,3 volt.
Påstår den

Men når jeg kigger på HW-monitor i BIOS\'en kommer det hele med nogle rimelige tal.

Jeg har checket og undersøgt og så\'n og det ser ud som om jeg har den nyeste software og BIOS-version:
BIOS version: 1002 (hvilket forøvrigt er first release)
PC-Probe version: 2.14.04

Min processor er btw. en T-Bird 1333.

Nogle gode ideer oh great ones? ;)
Avatar billede makse Nybegynder
14. august 2001 - 23:53 #1
Avatar billede zhark Nybegynder
15. august 2001 - 00:24 #2
Og - så gi\'r jeg ikke en ski\' for probe, det er i BEDSTE fald bare lidt vejledning, men som regel \"vildledning\"!
Mine versioner har poppet op så jeg fik dårlige nerver, alt har været OK og kørt super i ca. 5 mdr. Probe var det eneste problem (:
Avatar billede mocrazer Nybegynder
15. august 2001 - 01:00 #3
Du skal have Updateret dit Bios. Jeg har et T-Bird 1000. og du skal også have en nye PC-Probe. Der er et nyere version som 2.16 eller sådan noget. se hos ASUS.
Avatar billede hologram Nybegynder
15. august 2001 - 01:32 #4
zhark:

Jeg er generelt heller ikke for glad for den slags proggys, men da min CPU er ny vil jeg gerne have mulighed for at se om min køler virker korrekt så lortet ikke pludselig brænder sammen når jeg sidder og gamer et eller andet krævende spil ;)
Avatar billede hologram Nybegynder
15. august 2001 - 01:56 #5
Jeg har hentet det nyeste Probe (v2.14.07) uden det hjalp. Jeg får stadig disse fejlmeddelelser når jeg installerer:

Setup program detects no LM75 or any compatible chip on baseboard
Setup program detects no LM78 or any compatible chip on baseboard

Og forøvrigt har jeg den nyeste version af BIOS, da der kun er én released version ;)
Avatar billede hologram Nybegynder
15. august 2001 - 01:58 #6
Jeg lukker spørgsmålet, da jeg fandt et andet program, som er kompatibelt med det motherboard, og som virker fint! :)

Kig her http://mbm.livewiredev.com/
(forøvrigt et ret praktisk program med en masse muligheder)