Avatar billede sune1983 Nybegynder
28. september 2013 - 23:51 Der er 2 kommentarer

gta v og min ældre pc kan de enes?

Kære pc eksperten, jeg har en ældre computer og jeg ville enormt gerne spille gta V

har kunne spille gta IV uden nogen problemer.

min pcs info er :

windows vista home premium 64 bit service pack 2

AMD phenom(1) 8650 x3 2.30 ghz

grafik Ati radeon HD 7750 1gb ddr3

ram 4 gb ddr3

har kørt nogle test der siger at jeg skulle kunne køre det, men jeg tvivler lidt selv, kan nem t køre hitman absolution i den højeste opløsning( er lige det nyeste spil jeg har der kunne sammenlignes med gta V)

kan jeg køre gta V?
Avatar billede micp Nybegynder
29. september 2013 - 08:55 #1
GtaV er ikke udkommet til PC endnu, så det kan du ikke!
Avatar billede sune1983 Nybegynder
29. september 2013 - 12:54 #2
det jeg spørger om er om kender mit gamel system kontra det der bliver krævet ? for jeg er selv meget i tvivl om min gamle maskine kan spille det når det bliver aktuelt nu her lige om lidt.