Avatar billede gustav1996 Nybegynder
28. september 2013 - 02:58 Der er 6 kommentarer

Gemme filer

Ved ikke om det er stedet at oprette det spørgsmål, da jeg ikke er så meget inde i EDB.

Men spørgsmålet lyder, kan ikke gemme eks.vis wordfiler uden for dokumenter, har en intern og ekstern harddisk hvor jeg vil gemme wordfiler, men bliver fortalt, du har ikke tilladelse til at gemme på denne placering. Kontakt administrator for at få tilladelse. Vil du gemme i dokumenter i stedet for.

Hvad skal jeg gøre. Tak.
28. september 2013 - 08:59 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---

Præcist hvor vil du gemme ?
Avatar billede gustav1996 Nybegynder
28. september 2013 - 10:54 #2
Fint nok og men du svarer slet ikke på mit spørgsmål, de som du bare sidder og venter på laver fejl, har hørt fra andre at du ligefrem generer folk.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2013 - 14:52 #3
gustav - du er snotforkælet. Tag nu og skriv hvilken windows-version du bruger, og hvilken sti (placering) du prøver at gemme filer på.
Der er meget stor forskel på windows-versioner, og vi bruger ikke tiden på at gætte, hvad du laver, men vil gerne have en så præcis besked som muligt for at kunne hjælpe.
Avatar billede gustav1996 Nybegynder
29. september 2013 - 19:37 #4
claes57, har da intet med at være snotforkælet, hvor passer det lige ind, det jo ikke første gang der sker at

karise_larry genere folk på den måde.

Jeg stillede et spørgsmål og det kan da ikke være for meget forlangt at folk svarer på en høflig måde, selv du med.

Som sagt jeg er ikke en nørd, der fro kunne man jo godt få et ordenligt svar, når nogen svarer mig negativ, må de regne med at få samme svar retur.

Men fra jer to kan man åbenbart ikke forvente anden end brokkerier, tusind tak skal i have.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2013 - 19:43 #5
og du har klikket på svar, selvom du giver en kommentar. Vi kommer ikke nærmere en løsning på DIT problem før du kommer med lidt oplysninger. Vi kan jo som sådanne være ligeglade med DIT problem - men hvis du vil have hjælp, så skal vi vide lidt om dit udstyr. Det vil du åbenbart ikke give, så jeg melder fra nu.
Avatar billede MADOlsen Forsker
30. september 2013 - 14:06 #6
Larry spørger hvilken Windows-version du bruger. Er det at genere?
Derudover fortæller han dig, at du har lagt spørgsmålet i en forkert kategori, hvilket giver langt mindre sandsynlighed for, at spørgsmålet bliver læst af nogen der har forstand på det. Er det at genere?

Og så har du stadig ikke svaret på, hvilken version af Windows du bruger...