Avatar billede bas Forsker
26. september 2013 - 12:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP LaserJet 4350 dtn - fjern netkort

Hej

Nogen der ved, hvordan man fjerner netkortet fra en
HP LaserJet 4350 dtn? Jeg har søgt lidt på Google,
men har ikke fundet noget der viser det.
Jeg har åbnet lågen i venstre side og taget et par skruer ud foran på metalpladen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2013 - 13:07 #1
Hvis ikke netkortet sidder i et af de to "I/O Slots", så er det ikke lige sådan at skifte.

Det indbyggede er nemlig en integreret del af "Formatter board" (bundkort), og ikke sådan at fjerne. Så skal du have hele formatterboard´et afmonteret - som det ses her: http://articulo.mercadolibre.com.mx/MLM-426929150-formater-board-para-hp-43504250-_JM

Men hvad er da formålet?
Avatar billede bas Forsker
26. september 2013 - 17:32 #2
Hej Ole

Tak for dit indlæg. Det lykkedes os at trække hele metalkassen med bundkortet ud. Printeren skal kasseres, men vi vil se, om vi kan bruge netkortet et andet sted.

Poster du et svar for points?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. september 2013 - 09:56 #3
Jeg springer over, tak...
Avatar billede bas Forsker
27. september 2013 - 11:08 #4
Lukker.