Avatar billede Srenl Nybegynder
18. september 2013 - 22:52 Der er 2 kommentarer

Sporing af person fra Facebook

Hej

Er der nogen som kan hjælpe med at finde en person ud fra en profil på Facebook ? ved ikke om det overhovedet er muligt. Profilen er oprettet for at bedrage folk.
Avatar billede Jensen DK Novice
19. september 2013 - 06:12 #1
Meld det til politiet.
Avatar billede magic-mouse Novice
19. september 2013 - 09:40 #2
Det er meget muligt, da jeg arbejdede i finans brancen brugte vi facebook til at spore folk. Facebook var ofte med til at opklare bedrageri.

Men jeg holder med Sibidor, meld det til politiet, det er deres arbejde.