Avatar billede PernilleRA Nybegynder
18. september 2013 - 13:11 Der er 3 kommentarer

Koble Acer til tv

Hej. Jeg har en Acer Aspire 7520 bærbar, og jeg kunne rigtig godt tænke mig, at den skal kunne kobles til mit nye Philips tv.
Jeg har så undersøgt en masse på nettet og læst mig frem til, at man skal bruge et hdmi-kabel, men min bærbar har ikke denne 'indgang', men det har mit tv. Min bærbar har (jeg er ikke ekspert, men har læst mig frem til det)en VGA indgang og en DMI indgang? Jeg er lidt lost. Kunne være fedt hvis jeg kun skulle bruge ét stik, i stedet for 500..
På forhånd tak! :)
Avatar billede Blandy Praktikant
18. september 2013 - 13:53 #1
hvad model er dit phillips tv?
Avatar billede PernilleRA Nybegynder
18. september 2013 - 14:02 #2
Philips 46pfl7007t hvis det hjælper? Der er 3 hdmi indgange i tv'et. Men tænkte på om jeg kunne bruge en Dvi-i til hdmi adapter og så et hdmi/hdmi? Ved bare ikke hvor man kan få det henne..
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2013 - 00:27 #3
Jeg har en acer
Bærbar aspire 5520.
og et ældre LG tv.

Jeg har hentet en ny skærmdriver til pcen.
og nu virker det hos mig.

Har du måske et avg stik i din pc, kan du godt få en ledning til at være et hanstik i den ene ende og avg eller Hdmi stik i den anden ende af kabelet.

Jeg håber, at dette kunne hjælpe dig videre.

JH