Avatar billede Nice09 Nybegynder
15. september 2013 - 10:07 Der er 3 kommentarer

Ny Gamer Computer

Hej, min gamle bærbar er gået i stykker og jeg har længe tænkt på at købe en ny!Jeg leder efter en godt computer som jeg skal kunde spille Minecraft, Euro truck Simulator 2 og andre mellem-krævende  spil i bedste kvalitet! Prisen vil jeg gerne holde på 5000-7000 kr!

Jeg har kigget lidt på en computer hos Topdata.dk jeg har hørt de skulle være gode!

http://topdata.dk/product.asp?product=9318

med få ændringer:

Primær Disk:
ændre 500HD > 120Gb SSD(samsung 840)

Sekundær Harddisk:
1000GB SATA6G 7200RPM

Trådløst netkort:
Trådløst netkort 300mbit

Styresystem:
Windows 8, 64 bit (installeret)

Ialt: 7045;- KR

vil denne computer kunde tilfredsstille mine behov?
Eller er der en anden i kan anbefale?

Tak på forhånd

M.V.H Nicklas
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2013 - 15:26 #1
Den vil være fin. kun to lille ændringer, windows er meget ledt at installere. Og den lille cpu opgrade vil være fin.

Ellers vil http://topdata.dk/product.asp?product=9289 være god, lav de samme ændringer som du havde tænkt dig med den anden.
Avatar billede Nice09 Nybegynder
15. september 2013 - 15:31 #2
Tak for hjælpen, jeg tror jeg følger dit råd
Avatar billede johnthejohn Nybegynder
15. september 2013 - 17:31 #3
Ellers så kig på Vantech.dk, de kører noget med at de altid gir bedre priser på computere.. en af mine venner anbefalede det og jeg er sku meget glad for den computer jeg købte :D.. jeg havde nemlig oss kigget på en fra topdata først