Avatar billede tand Seniormester
13. september 2013 - 16:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

overførsel af e- mail adresser.

Jeg har fået en e-mail som er sendt til en masse mennesker.
dem ville jeg gerne overføre til mit eget lager af adresser.
Hvordan gør man det.?
Avatar billede tand Seniormester
13. september 2013 - 17:09 #1
Jeg bruger Gmail.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2013 - 19:56 #2
bliver adresser ikke oprettet til dem, du sender mail til? så er det bare en 'svar alle' og skriv en lille kommentar.
Avatar billede poloen Nybegynder
13. september 2013 - 20:01 #3
Hej tand.

Jeg vil gerne vide hvor du vil hen med det her, før jeg giver samtykke til at skrive den kode du gerne vil have.

Også vil jeg gerne forstå dit spørgsmål, du vil gerne have et program, der sender emails rundt med en fil, og adresserne den bliver sendt til, læses fra en fil på computeren?
Avatar billede tand Seniormester
14. september 2013 - 23:47 #4
Jeg er medlem af en klub med 80 melemmer.
Et medlem sender en mail ud til alle medlemmerme på engang.
Det vil sige at jeg kan se alle email adresserne på den email.
Jeg skal også sende til at sende ud til alle de medlemmer på en gang. For ikke at sidde og taste alle de email adresser ind hos mig selv, ville det være smart hvis jeg kunne kopiere dem fra den email hvor de står alle sammen, og så lægge dem ind under mine kontaktpersoner.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2013 - 09:08 #5
udover 'svar alle' metoden, så er der også 'vis detalje' hvor du let kan kopiere alle emails fra (Ctrl C). Derefter går du til kontaktpersoner, og klikker på + for at oprette ny - i feltet til navn indsætter du (Ctrl V) og alle oprettes.
Avatar billede tand Seniormester
15. september 2013 - 09:19 #6
Ok. Claes. Send et svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. september 2013 - 09:20 #7
ok