Avatar billede leif Seniormester
09. september 2013 - 22:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Balance - Vandret side

Hej,

Uanset hvad jeg gør så får jeg min udskrift i Lodret form uanset printer eller hvordan jeg sætter den.

Hverken Form eller Rapport er tilpasset.

Nogen som har en idé til hvad der skal til for at jeg kan få en balance i Vandret Layout (Jeg har en Balance som er for bred til Lodret på A4)

/Leif
Avatar billede german Nybegynder
16. september 2013 - 14:40 #1
Når du har valgt udskriv - i billedet hvor du kan vælge printer etc. - vælger du FORMAT til højre og derefter VÆLG PAPIR og her er muligheden for A4 bred
Avatar billede leif Seniormester
16. september 2013 - 19:51 #2
Men fandt ud af at for at være sikker så skal det både gøres i Balance vinduet, Under Vælg Papir samt Egenskaber for printeren