Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
07. september 2013 - 18:40 Der er 7 kommentarer

Formatering af HP Pavilion g7

Hej Eksperter.
Jeg sidder her med en HP Pavilion g7, og skal have smidt nyt Windows in på den via USB. og er 100% sikker på den kan boot rigtig fra USB stikken, har gjort det flere gange. Men kan simpelthen ikke få den til at boote på den. Er gået ind i BIOS og system Configuration og boot options, og sætter så USB Diskette on key/USB Hard Disk til at boot som nummer 1. og det er i UEFI boot order. det samme har jeg gjort i Legacy Boot Order. og har derefter sat secure boot til Disabled og Legacy boot il Enabled. og den vil bare ikke boot op på USB stik. Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig med dette problem..
Avatar billede Blueeyez Mester
07. september 2013 - 18:42 #1
Har du trykket f12 eller hvad der end får boot menuen frem? F knappen kan være en anden end nr 12
Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
07. september 2013 - 18:53 #2
Jep har jeg og når jeg prøver at boot på den siger den ikke kan ... :( har ellers lige installeret fra den på en anden maskine.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. september 2013 - 19:04 #3
Start pc, sæt usb nøgle i og få boot menuen frem (det skal foregå ret hurtigt)

Ellers prøv andre usb porte... Og i værste fald så tag en usb og smid ubuntu live cd på den og se om den vil boote blot så vi kan finde frem til frjlen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2013 - 19:23 #4
Er du sikker på at disken ikke er i GPT tilstand ??
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. september 2013 - 19:48 #5
er det denne melding du får?
http://gratisupload.dk/vis_billede/701104/
Avatar billede dolcegalucci Nybegynder
16. oktober 2013 - 17:12 #6
send svar plz :P
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. oktober 2013 - 17:32 #7
Svært at vide hvem? jeg samler ikke
http://gratisupload.dk/vis_billede/702068/