Avatar billede Mik2000 Professor
06. september 2013 - 23:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken printer?

Hej

Jeg søger en printer som har:
1: Scanner normal og sådan en hvor man kan lægge flere papirer
2: Duplex
3: Wifi/USB/netkabel
4: LCD skærm eller lign
5: Min. plads til 100 ark fast
6: Som printer hurtigt og pænt (billeder, tekst mv)
7: Så vidt muligt hvor printhoveder er i patroner, da jeg 2 gange har haft en der ikke kunne bruges mere pga. noget var størknet eller lign. i de patroner der ikke bruges :(

Prisniveau: 500-2000 kr.

Nogle forslag?
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. september 2013 - 09:05 #1
jeg kan godt finde en laserprinter med manuel duplex til dig i det prisleje men X det med 2 og du ville kunne få denne

http://www.dustin.dk/product/5010621923/hp-laserjet-pro-400-color-mfp-m475dw/

der kunne være en mulighed for noget Brother der evt ligger lige inden for den pris du har sat men min opfattelse af dette mærke er at det er billigt i indkøb men koster på forbrug
Avatar billede Mik2000 Professor
07. september 2013 - 23:58 #2
Hej
Tak for dit svar. Ser jo meget interessant ud, men ser der også er dem her der matcher - nogle erfaringer med dem vs HP?

Samsung CLX 6260FW
Canon i-SENSYS MF8380Cdw
Avatar billede sadolin1978 Novice
08. september 2013 - 13:29 #3
min erfaring med Canon printer er meget begrænset så der vil jeg helst undgå at udtale mig.

min erfaring med Samsung har ikke været de bedste har selv set for mange fejl på tromler men det kan være en dårlig sending, men har selv HP og har ikke haft opgaver med den.

Jeg vil dog anbefale at købe original forbrugsstoffer til den printer du nu engang vælger, har før oplevet fejl på genopfyldte tonere og tromler
Avatar billede Mik2000 Professor
14. september 2013 - 00:22 #4
Flere?
Avatar billede Mik2000 Professor
20. oktober 2013 - 19:49 #5
Tak for svar.

Ikke helt fundet en endnu, men tak for input.

Lukker