Avatar billede mishel Praktikant
02. september 2013 - 21:53 Der er 1 kommentar

Skifte sprøge til dansk

Hej jeg har formatet Min bærbare computer til fabrik indstilling altså ny Windows osv. Men efter geninstaller Windows er på engelsk selvom jeg har geninstaller den par gang bare for at husk og skriv Danmark og dansk under installation , men kommer stadig men engelsk. Hvad gør jeg? Det er en machines Acer  bærbare. Jeg har også lige prøvet at komme på control panel men kan se at display language er på englesk men kan ikke skifte den til dansk.
Avatar billede conz Juniormester
04. september 2013 - 08:48 #1
Du skriver intet om hvilken version af Windows, der er tale om, men prøv at følge denne guide til Vista:
windows.microsoft.com/en-us/windows-vista/change-the-display-language