Avatar billede mr_zzz Nybegynder
02. september 2013 - 20:23 Der er 1 kommentar

Excel ark i Powerpoint vil ikke opdatere

Hej

Jeg har oprettet et Excel ark i Powerpoint 2013 hvor jeg trækker nogle tal over i via vores SQL database, jeg kan bare ikke finde ud af at få Powerpoint til at opdatere excel arket uden at jeg skal dobbelt klikke på det og opdatere det. er der nogen der ved hvordan man kan opdatere disse ark uden at skulle ind og "aktivere" hvert Excel ark. jeg har 50 slides hvor det er galt så det tager jo en del tid at gøre manuelt hver gang...
Avatar billede supertekst Ekspert
03. september 2013 - 23:45 #1
Der skal måske noget VBA til.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester