Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 21:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pille opdelt nummer ud af dvd og sætte dem sammen

Det her får jeg næppe noget ud af. Er nok alt for indviklet / umulig på denne måde. Men prøver alligevel ...

Jeg skal pille et enkelt nummer ud af en koncertoptagelse på en dvd. Som om det ikke optagelsen i mappen delt i to filer. Og det er lige præcis det nummer der starter på den første og fortsætter på den anden, jeg skal bruge.

Er der en nogenlunde nem måde at gøre det på? :|

Har forsøgt med AVS4YOU's Video Editor. Tror ikke man kan finde nemmere programmer end deres. Men kan ikke finde ud af det. Har fået klippet begge dele ud. Men kan ikke finde ud af at få begge filer ind i programmet og få dem sat sammen (det sidste er jeg endnu aldrig nået til ...).

Har aldrig været god til billeder og video. :/

PS. Jeg sidder med en hjemmeside tilhørende et af bandmedlemmerne fra bandet der spiller koncerten. Så jeg må godt dette...! :)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 21:34 #1
Der gii noget galt i andet afsnit. Skulle være:

Jeg skal pille et enkelt nummer ud af en koncertoptagelse på en dvd. Som om det ikke var nok, er optagelsen i mappen delt i to filer. Og det er lige præcis det nummer der starter på den første og fortsætter på den anden, som jeg skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 23:48 #2
Tror jeg lukker igen. Kan garantere alligevel ikke finde ud af eventuelle svar. Får en anden til lave lortet.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2013 - 23:48 #3
-