Avatar billede Camillad123 Nybegynder
27. august 2013 - 15:54 Der er 2 kommentarer

Iphone 4 problemer..

Hej alle..

Min iphone 4 er snart 2 år gammel og er begyndt at opføre sig mærkeligt.
Den starter med at "hjem" knappen ikke virker altid, skal tit sidde og trykke en masse gange og hvis jeg er heldig virker den.. Så har den 2 gange på skærmen lavet en hel masse små streger, så det lignede at hele skærmen "bevægede" sig og stoppede da jeg låste den og kom tilbage da jeg låste op.. det gjorde den så et par gange, men har ikke gjort mere. Og det sidste er at nu er den begyndt at miste strøm rigtig hurtigt. Jeg kan være i skole i 5-6 timer, hvor jeg næsten ikke bruger den og så er den gået fra de 100% til de 33%. På 20 min. havde den også mistet 7% og det har den aldrig gjort før.

Er der nogle der ved hvad men kan gøre, eller er den bare ved at gå borte?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. august 2013 - 20:33 #1
Hej.

  Well, batteriet er jo nok ved at være færdigt og din Home-knap lyder også til at være kommet over sin bedste tid. Regner du så en rep sammen på de to ting og håber på, at skærmfejlen har været noget uforklarligt, der ikke kommer igen - så har den måske en chance.
  Men du må nu nok hellere kigge i sparegrisen efter mønter til en ny.

De bedste hilsner
Avatar billede Raketnoerd Nybegynder
27. august 2013 - 21:50 #2
Køb en ny den er svær at reddeeller skal du i hver falde af med et par tusinde hvis den skal reddes