Avatar billede asaroma Nybegynder
27. august 2013 - 09:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk "Der opstod en timeout i forbindelsen"

Hej alle sammen.

Jeg har et mindre problem med mit trådløse netværk herhjemme. Jeg anvender en D-link DIR-655, som ikke burde have problemer med noget som helst :D

Jeg har dog et problem med, at der er nogle mac's, som ikke vil hoppe på netværket, da der kommer en besked "Kunne ikke oprette forbindelse til "xxx". Der opstod en timeout i forbindelsen". Jeg har selv en mac, og på min fungerer det uden problemer. Derudover kan det nævnes, at det virker for nogen af mine venner, men andre ikke. Iphones og andre ting har heller ikke problemer med at være på netværket.

Jeg håber, at I kan hjælpe.
Avatar billede SimoneRylander Nybegynder
27. august 2013 - 15:28 #1
Jeg har selv samme problem (også med Mac) :(
Håber vi hurtigt kan få et svar :)
Avatar billede asaroma Nybegynder
08. september 2013 - 16:53 #2
Har du fundet ud af noget? Jeg har nemlig stadig problemer :(
Avatar billede SimoneRylander Nybegynder
14. september 2013 - 10:41 #3
Nej, jeg leder efter løsninger på google, men kan ikke finde frem til noget brugbart :(
Avatar billede asaroma Nybegynder
14. september 2013 - 15:17 #4
Men er dit problem også udelukkende på MacBooks? For det må jo næsten være under indstillingerne på den så?
Avatar billede SimoneRylander Nybegynder
07. oktober 2013 - 10:21 #5
Jeg har kun prøvet med Mac, så ved ikke om det samme problem vil opstå, hvis jeg bruger en windows ?
Avatar billede asaroma Nybegynder
10. marts 2015 - 17:40 #6
Lukket
Avatar billede asaroma Nybegynder
18. marts 2016 - 13:39 #7
Lukket